Τι είναι η τιμολόγηση ξαφρίσματος;


Αποτελεί μια από τις Στρατηγικές Επιλογές Τιμολόγησης, όπου το προϊόν προσφέρεται σε πολύ υψηλή τιμή με σκοπό να προσελκύσει πελάτες που δεν είναι ευαισθητοποιημένοι στη τιμή.
Χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις που διαθέτουν σημαντικό συγκριτικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και για καινοτόμα προϊόντα. Με τη στρατηγική ξαφρίσματος οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να αποκομίσουν το μέγιστο όφελος μέχρι οι ανταγωνιστές να εισάγουν παρόμοια ή υποκατάστατα προϊόντα στην αγορά. Σε αυτή τη φάση, εφόσον η αρχική ομάδα στόχου έχει ήδη προσεγγιστεί, τότε η τιμή μειώνεται με σκοπό την προσέγγιση του επόμενου επιπέδου πελατών.
Ετικέτες: στρατηγική, τιμολόγηση
Τελευταία ενημέρωση:
2015-10-29 14:12
Συγγραφέας:
nmoschos
Έκδοση:
1.5
Μέση βαθμολογία: 5 (1 Ψήφος)

δε μπορείτε να εισάγετε σχόλιο για την καταχώρηση αυτή

Chuck Norris has counted to infinity. Twice.

Καταχωρήσεις σε αυτή τη κατηγορία

Ετικέτες