Πώς να οργανώσετε μια διαφημιστική καμπάνια;


Κατά τη δημιουργία μιας διαφημιστική εκστρατεία είναι συχνά πιο αποτελεσματικά να δοκιμαστούν διάφορες μορφές διαφήμισης. Για παράδειγμα, αντί να επενδύσετε ολόκληρο τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ σας σε μία μέθοδο διαφήμισης, διαιρέστε τον προϋπολογισμό σας σε διάφορες μεθόδους διαφήμισης. Στη συνέχεια μπορείτε να ρωτήσετε τους πελάτες πώς έμαθαν για τη μικρή επιχείρησή σας και να καθορίσετε ποιες μεθόδους διαφήμισης ήταν πιο αποτελεσματικές για την επιχείρησή σας. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε μια στρατηγική διαφήμισης έναν μήνα και άλλη τον επόμενο μήνα για να δείτε ποια στρατηγική διαφήμισης λειτουργεί καλύτερα.
Τελευταία ενημέρωση:
2015-10-29 14:25
Συγγραφέας:
nmoschos
Έκδοση:
1.1
Μέση βαθμολογία:0 (0 Ψήφοι)

δε μπορείτε να εισάγετε σχόλιο για την καταχώρηση αυτή

Chuck Norris has counted to infinity. Twice.

Καταχωρήσεις σε αυτή τη κατηγορία

Ετικέτες